fredag 17 juni 2011

balen

Den 29 maj gick jag på min studentbal. Jag hade i vintras fått för mig att jag skulle gå i kostym och då även bestämt att jag skulle gå med Hanna och Camilla. Jag pallade inte sy någon kostym utan köpte en men däremot sydde jag Hannas klänning. 

Jag hade betydligt roligare än vad jag först trodde jag skulle ha. Det var först röda mattan, mingel och middag på Tylöhus. Vid tolv gick bussarna till kåren där det var efterfest till tre. Efter det gick vi till skolan och fick lite frukost innan jag Hanna och Annie gick hem till Filippa och somnade på hennes köksgolv vid femtiden (snälla filippa skaffa en soffa).





Från vänster: Annie, Jag, Hanna, Camilla och killen som ligger ner är en av fotograferna som vi tvingade vara med på fotot.

/ Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar