torsdag 10 februari 2011

Detta är jag.


Jag är då Elin (Pihl). Jag har en utväxt på femton cm eftersom jag för två år sedan färgade håret rödbrunt som jag förra året färgade rött som jag sedan klippte av och slingade brun/blont. Jag brukade att tycka om att göra drastiska förändringar av mitt hår men nu börjar jag sakna mitt långa...

Jag går första året på sturegymnasiet, musik, där jag har sång som huvudinstrument. Spelar även cello.
Jag tycker om att fotografera, The Beatles, McFly, Stevie Wonder, BTVS, Angel, VÄNNER, och jag har en mycket stor passion för Harry Potter, Mat och London. Jag är även moster till världens sötaste små tjejer; Ellie och Kayla

I bloggen kommer jag dela med mig av texter, bilder, (kanske mat?), musik eller något annat kreativt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar