torsdag 10 mars 2011

And just when it hit me

Fy f-a-n vad trött jag är! Jag får inte vara såhär utmattad för ingenting. Jisses! Behöver något som ger mig vingar...fast det lär ju resultera i X-antal sömnlösa nätter - som nu då vill säga... Låt mig sooova.
Iallafall, farsgubben fyllde hela 50poäng idag, inte fy skam, han fick ett presentkort på fallskärmshopp som jag är smått(riktigt jävla mycket) avundsjuk på. Men men, min tur kommer...när jag fyller 50år...(ha ha ha, som om jag ens blir 50 år liksom??).
En sak till - jag älskar Big Brother, med skam i kroppen, men det är för underhållande för att inte ses. Och jag gillar EMD...Hahaha, jag kommer ångra att jag skrev detta.
Whatever GODNATT eller något.
/Mikaela

Helt okej bild på mitt öga tagen med mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar