torsdag 31 mars 2011

iminväska


Eftersom jag har massor av viktiga saker att göra så gör jag detta istället. En liten vad-finns-i-min-väska-inlägg. Jag tog bort alla skolgrejer eftersom det bara är ångest framkallande.

1. Mina älsklings solglasögon som jag köpte på arvikafestivalen i somras (har två till av samma modell).
2. Min favvobörs från monki, innehållande pennor, mynt m.m.
3. Min plånbok som jag jag köpte i en liten butik i gamla stan i höstas.
4. Min mobil som äter upp alla pengar jag får in på kontot.
5. Mitt fina mobilfodral från monki.
6.Min filofax som kostade alldeles för mycket men eftersom jag har en förkärlek för nya kalendrar (som jag delar med min bigsyster) så var jag bara tvungen.
7.Min lilla anteckningsbok som jag hittade i ett litet stånd i London.

/julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar